Styrelse

Medlemmarna i föreningen väljer styrelse vid föreningsstämman. Mellan föreningsstämmorna sköts den löpande verksamheten av styrelsen.

I uppdraget ingår också att svara för ordning och trivselfrågor. Det är styrelsen som beslutar om upphandlande av tjänster för underhåll och liknade.

Styrelsen beslutar också om eventuell avgiftshöjning. I praktiken har styrelsen stor betydelse för bostadsrättsföreningens verksamhet men medlemmarna i BRF Granvik fattar gemensamt de övergripande besluten vid den årliga föreningsstämman och väljer styrelse och revisorer, som kontrollerar styrelsens arbete för medlemmarna.

Kontakt med styrelsen sker lämpligast genom din notis i brevlådan som finns i entrén till tvättstugan. Där finner du också ett anslag med namn och telefonnummer till styrelseledamöterna.

Styrelsen för BRF Granvik vald på föreningsstämman 2023

Robert Nordström, telefon 070 895 76 99

Ledamöter

Alexander Horvath

Jesper Hansson

Anna-Gulli Nyberg

Annika Skörvald

Suppleanter

Julianna Szabo

Lisbeth Granborg

Revisorer

Lennart Larsson

Mia Jivede

Valberedare

Gunilla Persson

Gunilla Millman

Trädgårdsskötare

Lennart Larsson

Styrelse väljs varje år på stämman.

Information om styrelsens aktuella sammansättning finns på anslagstavlan i entrén till tvättstugan och här på vår hemsida.